martes, 7 de octubre de 2014


>Entrevista 2: Borja Roca
 Llicenciat en Dret. Advocat de la Plataforma dels veïns
de Sant Antoni de la Devesa


>Vaig decidir estudiar dret per poder defensar la memòria de la gent del meu poble i intentar que es faci justícia.
>Per la negligència d’uns i la corrupció d’altres, tinc la cara plena de cicatrius congènites.
>Al principi estava enfadat amb tothom i a totes hores. Ara intento donar veu a un col·lectiu per cridar al món que és necessari que s’enfadi i actuï. 
>La meva principal aspiració és no tenir por a res. No li tinc por al sistema ni als poderosos.
>Crec en la justícia.
>L’autocomplaença i la conformitat són els nostres grans enemics.
>La desgràcia és fàcil. La felicitat s’ha de treballar.
>La vida és massa curta per a què un grup de gent es cregui legitimada per fer infeliç i ser injust amb els altres.
>Crec en la justícia, ho repeteixo.
>No crec amb els que tenen la justícia a les seves mans. Sempre li volen tapar els ulls.
>Sempre cal lluitar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario