martes, 21 de octubre de 2014

>Entrevista 6: Joan Masdeu
Professor d’ESO





>El meu aspecte juntament amb el metro noranta-vuit m’ajuden a imposar-me a l’aula.
>Els meus pares van patir greus malformacions epitelials per culpa de la contaminació del terreny.
>Jo vaig néixer amb cicatrius i una pell forta i rugosa.
>Vivim en un món injust, on les grans multinacionals poden comprar a jutges i polítics que els hi fan les lleis a la seva mesura .
>Potser algun dia, agafi la justícia de la mà, li tregui la bena dels ulls i m’oferiré a ella per a ser el seu braç executor.
>La meva gran virtut és la coherència. O almenys la intenció de voler tenir-la.
>El sistema polític ha fet i fa molt mal al país.
>Potser algun dia perdi la coherència. El meu aspecte ha condicionat la meva existència. I hi ha responsables que tothom sap qui són i on són. Dinen cada dia a costa nostre en llocs de luxe, es mouen en cotxes oficials i no treballen pel que els paguem.
>Treballen per fer un món injust i ple de diferències

No hay comentarios:

Publicar un comentario