viernes, 24 de octubre de 2014

>Entrevista 7:Laia Miralles
Dibuixant de còmics



>El meu part va ser molt traumàtic. El meu nas no era funcional i en néixer no respirava. A la llevadora que va venir a casa tan sols se li va acudir fer-me una traqueotomia amb un boli bic. Vaig sobreviure.
>No cicatritzo bé. El forat del coll no es va curar i és permanent. Respiro per ell. El nas mai ha estat operatiu.
>Em podria operar, però la SS (Seguretat Social) no m’ho cobreix. Diuen que es tracta d’una operació d’estètica. Un capritx d’adolescent, em va dir un maleït metge.
>No tinc vergonya del meu aspecte, però m’agradaria ser maca.
>Tinc una malformació (també operable), a la musculatura facial que m’impedeix somriure. Un altre capritx d’adolescent...
>Fa uns anys que em maquillo com un dels personatges que més m’agraden de còmic, en Jocker. Crec que ell també volia somriure i deixar de ser un monstre.
>Gràcies al meu amic Marc Trias, tindré un paper important a l’última pel·lícula dels germans Balagueró. Seré el millor dels zombis, i s’estalvien les màscares de silicona.
>La justícia no existeix.
>Encara espero el meu príncep blau. Potser haurà de ser cec.
>Voldria ser maca i desitjable, però seré un monstre de pel·lícula

1 comentario:

  1. Un dia vindra algu que vegi mes enlla de la pell. Encara que no estic d'acord amb la teva autodenominacio de monstre, els monstres de veritat estan al gobern i als bancs, aquestos son als que tenim que tindre por

    ResponderEliminar