martes, 28 de octubre de 2014

>Entrevista 8: Marc Pujol
Delinqüent




>No m’agraden els zoos. Els tancaria tots.
>Tinc vint-i-tres anys. Als catorze vaig atracar la meva primera benzinera.
>La gent pensa que les cicatrius són de baralles. Ja em va bé que ho pensin.
>Als divuit vaig entrar a quatre camins per atracament a mà armada i lesions. Mai havia provat les drogues fins aleshores.
>La presó no em va ajudar.
>Que com comença una baralla? fàcil. Algú creu que li trepitgen  l’orgull, algú se sent ofès i ja està embolicada. Els països fan el mateix i van a la guerra, amb la particularitat que qui fa la guerra no és qui decideix anar a la guerra. Com diu Gerard Quintana, la fan amb carn jove, carn com la meva i la vostra.
>M’han analitzat més d’una dotzena de psicòlegs. Estan més bojos que jo. Ells si que necessiten la “pastillita”.
>No m’agrada ballar.
>M’agrada el Blues.
>Em gasto tots els diners que passen per les meves mans. No us enganyeu, quan us enterrin, el vestit que porteu no necessitarà butxaques.
>Que sigui delinqüent, no vol dir que sigui idiota.
>No m’agrada parlar de la meva infància.

No hay comentarios:

Publicar un comentario